wtorek, 12 marca 2013

08. Explodujące pudełko z akcentami złotymi w stylu Vintage.

Dziś czeka na was więcej zdjęć niż zazwyczaj. Bardzo się cieszę, że coraz więcej osób podgląda moje prace, komentuje i odwiedza mnie. Za co serdecznie wszystkim Dziękuję!
Pudełko urodzinowe stylizowane na styl Vintage z pozłoceniami i przybrudzeniami. [Zamierzonymi oczywiscie :)] Zostało wykonane dla mężczyzny, po zdjęciach domyślicie się wiek solenizanta.

Pokrywkę dekorują perłowy tort umieszczony na złotej siatce. Atłasowa kokarda [obecnie mój ulubiony wzór kokardki :)] Złote metalowe narożniki, tusz postarzający i 50 pokryta preparatem nabłyszczającym [moze być słabo widoczne na zdjęciu] Czerwona część pokrywki zaakcentowana złotym tuszem.
  


Obecnie jest to największe pudełko jakie wykonałam ^^
PONAD standardowy rozmiar.


Ktoś ma ochotę na kawałek torta?

Strona z życzeniami, ozdobne zawijaski, wiek i imię solenizanta są wypukłe. Efekt przy pomocy Glossy Accent i złotego brokatu.

Kilka losowo wybranych szczegółów.


Gotowy :)) !
Pozdrawiam ciepło! Niech ten śnieg już zniknie ;))

6 komentarzy:

  1. To jest po prostu rewelacyjne <3
    Wygląda idealnie !
    OBSERWUJĘ !

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne to! Myślę, że solenizant będzie zachwycony. ^^
    Pozdrawiam, Nessa.

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze cudowne !! A jakie praco chłonne :O

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejej.. Jakei cudowne.;**
    Też takie chcem.;)
    http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne pudełko! Dziękuję za odwiedziny i zapisanie się na moje candy. Życzę powodzenia i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje bardzo za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Bardzo ładny, pomysłowy blog. Oczywiście obserwuję i mam nadzieję, ze ty również ;D

    MALINKA <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...